johannalilian

bullar och hallon

Publicerad 2012-07-29 20:46:39 i Vardagsgrubbel,

Oj hejsan hoppsan. Lite inaktivt här...men, jag har jobbat mycket den senaste tiden så ni har inte missat något. Men idag har jag faktiskt något att blogga om, så här kommer det. Idag har nämligen min söta farmor och farfar varit här. De kom hit i förmiddags med bullar som farfar bakat (bästa bullarna som finns), lite müsli, svartvinbär och en burk med hallon från deras trädgård. Det är verkligen sommar i min familj, när man får komma hem till farmor och farfar och äta hallon med grädde och lite socker. Men eftersom jag inte kunde komma till hallonen så fick dom komma till mig.

Sedan åkte vi in till stan och gick på en promenad runt i Jönköping, och för att vi inte skulle svimma efter allt promenerande så åt vi glass på Mormor Magdas och sedan middag På Strand. Nu har de åkt tillbaka till Stockholm, och jag sitter här, tacksam och nöjd! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela