johannalilian

mina kaffekoppar

Publicerad 2012-07-02 21:08:13 i Tips och idéer,

Idag har det varit en mycket märklig dag. Jag har börjat på ännu ett jobb, som tvingar mig gå upp okristligt tidigt. Dock är jag hemma ganska tidigt, idag kom jag liksom hem innan tio! Vilket har gjort att jag har legat typ två timmar före, som en mini-jetlag haha. Hursomhelst så blev det inte många timmars sömn inatt heller så det har varit en rätt så slö dag övererhuvudtaget. Har därför passat på att göra saker som inte kräver så väldans mycket energi, typ sitta och måla på några kaffekoppar jag har hemma. En liten färgklick i köksskåpen!


Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2012-07-02 21:45:01

fiina! om jag blir rik nån gång kan du få vara personliga inredare i mitt lyx-hem:) puss!<3

Svar: tack ia! haha, ja vilket drömjobb! :D puss<3
Johanna Lidbrandt

Postat av: Isabell

Publicerad 2012-07-03 20:21:11

mysiga!

Svar: tacksi, issa :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-07-04 14:11:52

Så söta, är dom målade med sån där porslinstusch?

Svar: Tack! Nej, detta är någon form av porslinsfärg i en liten burk. Ser ut som hobbyfärg fast "glasigare", eller hur man ska säga..
Johanna Lidbrandt

Postat av: Anna

Publicerad 2012-07-05 23:47:41

Jättefina kaffekoppar!! Även om de är enkla så var de supergulliga, duktig du är! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela