johannalilian

Saknar

Publicerad 2012-07-07 20:28:51 i Vardagsgrubbel,

Jag skrev precis ett osammanhängade, långt, inte alltför positiv inlägg. Som jag sparade som utkast. Väljer att publicera ett lite kortare. Sammanfattningsvis, så är jag lite opepp just nu. På det mesta. Det har blivit en del jobb på sista tiden så det är liksom det min energi går till just nu. Det är visserligen kul, men det är lite på bekostnad av inspiration, motivation och faktiskt...självförtroende. För mer jobb är lika med mindre tid och ork till att umgås med människor man tycker om. Och det i kombination av att jag saknar mina vänner som befinner sig på andra ställen än Jönköping gör att jag får mer tid med mig själv och mina tankar. Som inte alltid är så positiva nu. Därav utkastet som förmodligen aldrig kommer publiceras.
 
Nåväl. Hoppas det går över snart, vill ju vara mitt vanliga, glada jag!

Saknar. Bilden har min fina vän Elsa tagit.

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-07-09 18:25:11

Hoppas du blir pepp snart igen. Opepp är inget vidare!

Svar: Åh tack ska du ha! Det är redan lite bättre, har fått umgås med fina människor denna vecka, vilket ju är den bästa medicinen mot sånt här :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Charlotte

Publicerad 2012-07-11 07:22:46

Sv: Låter bra det! :) Ha en toppen dag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela