johannalilian

Bilder från ett bröllop

Publicerad 2012-06-03 19:10:50 i Vardagsgrubbel,

Jamen dåså, nu är jag tillbaka. Har haft en märklig vecka, med tentor och plugg, och har liksom inte tänkt på något annat. Lägenheten ser ut som hej kom och hjälp mig, jag är HELT SLUT och trots att sista tentan skrevs i tisdags så har jag inte riktigt kunnat slappna av förrän nu. Har jobbat lite på en tidningslayout med Anna och Erika nu i slutet på veckan, och igår var jag dessutom på bröllop i Växjö. Så roligt och så himla fint, och åh så trött jag var när jag kom hem! Orkade dock inte släpa med mig kameran (ångrar jag nu), så det får bli ett mobilbildskollage istället :) 


Idag har jag träffat Ylva som jag inte sett sen i julas, så det var fint att få ta en fika på Johans och vinka av på stationen. Imorgon ska jag njuta av att för första gången på väldigt länge få sova ut och vakna när jag känner för det!

Kommentarer

Postat av: isabell

Publicerad 2012-06-03 22:34:57

åh, den klänningen, så himla fin på dig!

och ha en fin sommar nu johanna!! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2012-06-03 22:51:26

Tänkte precis säga som Isabell, klänningen var ett så himla bra köp den är ju så jäkla snygg! :)

Postat av: Erika

Publicerad 2012-06-03 23:05:13

Fina du!! hihi.. Fattar inte att jag kommer få se er alla igen nästa gång i augusti.. Vad hände där älle?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela