johannalilian

Sommarklänning och jordgubbar

Publicerad 2012-06-28 13:29:36 i Fotografier,

Men ojsan! Vilken positiv överraskning jag fick när jag märkte att ett av mina inlägg låg uppe på blogg.se. Kul, tack för alla fina kommentarer!
 
Idag har jag hunnit köpa mig en sommarklänning och en liter jordgubbar, och som tur är så skiner ju solen idag. Det vore ju dumt att inte ta vara på detta, så därför åker klänningen på, jorgubbarna smakas på och snart tar jag nog cykeln ner till stranden som ligger oförskämt nära. Hoppas ni får en lika bra sommardag!
 

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2012-06-28 14:35:47

Gud vilken fin, typ avslappnande blogg?! Perfekt inspiration ju <3 Tack!!

Svar: Men åh, tack!! Vad kul att du blir inspirerad av den :D
Johanna Lidbrandt

Postat av: Junitjej

Publicerad 2012-06-28 15:22:43

Så gott det är med jordgubbar!

Svar: Jamen visst är det!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Karin

Publicerad 2012-06-28 16:16:45

Härliga sommarkänslor du bjuder på!

Svar: Åh, tack! Och varsågod antar jag ;)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Therese

Publicerad 2012-06-28 19:21:39

Åh, gott med jordgubbar :)
Vilken härlig och fin blogg du har, en ny favoritblogg att börja följa för min del tror jag minsann :)

Svar: Åh ja, det var jättegott faktiskt! Tack, vad kul att du gillar den, du är så välkommen :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Anna

Publicerad 2012-06-28 19:21:52

Ser så mumsigt ut. I helgen ska jag åka och plocka dom små gubbarna och göra likdant. Ha en trevlig kväll

Svar: Åh, vad fint att plocka egna! Hoppas dom är lika goda som mina var :) Desamma!
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela