johannalilian

What we saw from the cheap seats

Publicerad 2012-06-24 20:50:58 i Fotografier,

Just nu är det grått och regnigt utanför fönstret. Hade det varit fint väder hade jag kanske gett mig på en tur med joggingskorna, men nu är jag inte så sugen på att gå ut alls. Blev lite sugen på att rita något istället, och så såg jag att Regina Spektor släppt nytt album. Snyggt omslag hade det också, så jag tänkte varför inte? Och här sitter jag nu, med te och supergoda knäckemackor och ska försöka mig på något.


[bildkälla#3]

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2012-06-28 04:06:26

Åhh Regina Spektor är mys och bääst! Love her! :) lycka till med måleriet!! :D Allt gott till dig, kramar!

Svar: Ja hon är verkligen grym! Tack och ha en fin dag :) Kram!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Linn

Publicerad 2012-06-28 07:06:27

Härliga bilder. Hoppas att kreativiteten ledde dig dit du ville. Vore superkul att få se resultatet.

Fast jag vet hur det är, ibland sitter man mest och drar streck för sin egen skull.

Svar: Tack! Ja,det blev ett resultat denna gång, ska försöka få upp det inom en snar framtid! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-06-28 08:03:56

Regina är så himla bra! Visste inte att hon släppt ett nytt album! Kul :)! Håller absolut med dig om att omslaget var snyggt, kanske till och med ska köpa den där för att få omslaget också..! Haha :).

Svar: Jamen visst är hon! Det tycker jag du ska göra, det är lite roligare att ha ett album, speciellt om det är en artist man verkligen gillar :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Sessan

Publicerad 2012-06-28 08:13:28

Ååå en sådan mugg har jag med i en låda på vinden.

Svar: Nämen vad gör den på vinden?? ;)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Maria

Publicerad 2012-06-28 09:06:56

Å va mysigt det ser ut! :)

Svar: Ja, det gäller att mysa till det när vädret inte är det bästa :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Elin

Publicerad 2012-06-28 09:15:43

det ser mysigt ut! inte lätt att roa sig alla dagar när det regnar,dem första går bra =)

Svar: Ja precis, det fungerar i en dag eller kanske två. Sen måste i alla fall jag få komma ut i solen! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Mia

Publicerad 2012-06-28 09:51:43

oj vilken mysig blogg jag klickade in mig på ... har inte tid att skriva mer, måste titta runt lite här :-D

Happy Thursday till dig!

Svar: Nämen, man tackar! Kul att du tyckte om den! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Tjugofemte December ♡

Publicerad 2012-06-28 10:24:28

Vilken trevlig och väldigt välgjord blogg!
Undrar, vad är det för typsnitt du använder i din header? Snygg!

Hälsningar Carola

Svar: Tack så mycket! :) Jag har skrivit texten i headern själv, så det är inget typsnitt tyvärr!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Carmen Mathilde

Publicerad 2012-06-28 10:54:11

Vilka härliga bilder, hoppas att du får en bra dag trots vädret är dåligt! =D

Svar: Tack! Nu är solen framme hos mig, så snart ska jag ut och ta vara på den! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2012-06-28 11:54:15

hos mig är det super varmt... fötterna bränner i solen hehe

Svar: ja nu har solen tittat fram hos mig med, ska ut och njuta nu tror jag! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Michaela (fotoblogg)

Publicerad 2012-06-28 12:16:00

Mysigt!

Svar: ja visst! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Johanna Öberg

Publicerad 2012-06-28 13:13:49

ser gott ut!:)

Svar: Ja, det är hemmagjort knäckebröd! Tillsammans med en kopp te blir det kalas :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Linda - facebylinda

Publicerad 2012-06-28 14:47:12

Så mysigt! De hemmagjorda knäckebröden ser väldigt goda ut! Är det hjortronmarmelad ovanpå?

Svar: Ja dom är jättegoda! Just här är det fikonmarmelad på, men jag tror hjortron skulle vara himla gott på också :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: alicia

Publicerad 2012-06-28 15:20:51

vad använder du för kamera? :)

Svar: Jag använder en canon eos 600d :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Cindy

Publicerad 2012-06-28 15:46:56

Ser mysigt ut! :)

Svar: Ja, åh det var det :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Shimo - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

Publicerad 2012-06-28 16:22:04

Här borta har det varit strålande sol hela dagen! Så skönt! :)

Dagens Shimo-tips: Den perfekta rakhyveln!

Vill ni ha platå converse?

Vlogg: Testa sexuella läggningar!

Puuuss på er bitcheees! ;) ♥
*
*
*
*
*
*
//Shimo - Lidingös största blogg - Extrem kvinnlig skönhet är alltid provocerande

http://shimoangel.blogg.se

Postat av: Sessan

Publicerad 2012-06-28 17:04:41

Ja det kan man fråga sig ;)
Jag hittade den hemma hos mamma när jag var där för några veckor sedan & tog med den hit men hade en massa annat med så allt åkte upp dit i väntan på sortering. Tror den är 10år gammal eller liknande.

Svar: Haha, jamen så kan det ju bli :) 10 år låter rimligt, det var nog ungefär så längesen jag köpte min!
Johanna Lidbrandt

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-06-28 19:01:22

låter mysigt

Postat av: julia

Publicerad 2012-06-28 21:02:02

Åh vilken härlig blogg! :)

Svar: tack, vad kul att du tycker det! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: DAVID

Publicerad 2012-06-28 21:28:03

Å, vad roligt att måla! Länge sen jag gjorde det! Det måste jag göra nån gång! :)

Svar: Ja, det är ju perfekt sysselsättning när det är lite sämre väder! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: † ELIN CECILIA

Publicerad 2012-06-28 23:30:38

ser helt okej ut det där :)

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Åh, jag gör tyvärr inte bloglovinbyten..hoppas det är ok! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Ebba M

Publicerad 2012-06-29 10:10:46

Åh jag älskar Regina Spektor! Fin blogg förresten!

Svar: Ja hon är grym! Tack ska du ha :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Alexandra - ♥

Publicerad 2012-06-29 10:52:17

Åh, hon är ju så bra! :)

Svar: Ja eller hur! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-06-29 11:17:08

Du måste visa hur det blev :)!

Svar: Det kommer, så håll ut! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-06-29 11:17:51

Du måste visa hur det blev :)!

Postat av: Therese Andersson

Publicerad 2012-06-29 12:11:27

Låter ju inte helt fel att göra något sådant en regning dag... Fick förhoppningar när gårdagen bjöd på värme och strålande sol, men idag vräker regnet ner... Kanske ska burra upp mig i en fåtölj och vara lite kreativ eller fastna i en bra bok;)

Svar: Ja, det är inte lätt när vädret inte riktigt kan bestämma sig. Men en bra bok en regnig dag är ju inte helt fel i alla fall! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: nicole

Publicerad 2012-06-29 13:11:32

härligt med nytt album , älskar hennes stil :)

Svar: Ja, det är riktigt bra! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Carmen Mathilde

Publicerad 2012-06-29 16:56:14

Ja det får du göra! =D

Postat av: A

Publicerad 2012-06-29 18:38:45

----------------------------------------------------
Gillar du Vampire Academy? Kolla in bloggen: http://vanews.blogg.se/ !!! Du kan bl.a få reda på vad bloodlines 3 heter!!!
----------------------------------------------------

Postat av: A

Publicerad 2012-06-29 19:32:07

Hej! känner du någon som har råkat ut för våldtäckt? Eller har du själv gjort det? Gå in på: http://sarashemligheter.blogg.se/! Där så får du svar på dina frågor och mycket mer!

Postat av: Viktoria - Hallon

Publicerad 2012-06-29 22:46:28

Vad härligt att bara kunna sätta sig och måla lite när man inte har något att göra. Själv är jag inte speciellt begåvad på den fronten, haha ;)

Svar: Ja det är härligt! Men äsch, måla i alla fall om du känner för det :) Övar man så blir man ju bättre!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Lina

Publicerad 2012-06-30 08:22:22

Hej!

Älskar du - liksom oss - gammal och nött heminredning?! Vi har en nystartad blogg där inläggen är fullkomligt PROPPADE med inspirationsbilder, tips och Gör-det-själv (tutorials)! Vi har också en Till-Salu-kategori med väl utvald och helt unik heminredning!
...för de som inte vill missa ett enda inlägg finns vi på Bloglovin! VÄLKOMMEN IN!!!
Ha en kanondag! KRAM // Lina

PS. Gillar du tatueringar finns en något äldre blogg smäckfull av tips, målningar, äventyr och Requests! ;) ...funderar du på en tatuering men inte hittat det perfekta motivet? Tveka inte på att höra av dig! ;) http://liinanonstop.blogg.se

Postat av: sara

Publicerad 2012-07-01 11:04:52

myyyyys :)

Postat av: Fani

Publicerad 2012-07-01 22:19:23

fina bilder, såg allt bra mysigt ut :)
och hennes nya album måste jag spana in, hon är grym!

Svar: Tack! Ja, det tycker jag verkligen du ska göra :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: A-K

Publicerad 2012-07-02 19:10:11

Henne har jag aldrig hört talas om, vad är det för slags musik? :)

Svar: Oj, hur ska man beskriva hennes musik...mycket piano, och så brukar hon ha lite roliga texter och ljud för sig :) Annorlunda men trallvänligt tycker jag!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Sandra Rosén Dahlgren

Publicerad 2012-07-04 18:38:31

Svar: Okej bra ;)

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-07-05 02:56:53

åh vad mysigt det såg ut :D

Postat av: Elisa

Publicerad 2012-07-11 18:28:04

Jag hamnade på din blogg av en slump och kände mig så lättad över att det finns i alla fall en person till som inte känner för en joggingtur idag. Mitt dåliga samvete lade sig genast, tack ;-)

Svar: Oj, vad trevligt! Varsågod då antar jag? :D
Johanna Lidbrandt

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-07-31 23:43:07

Det här ser helt fantastiskt ut. Du är så inspirerande!

Svar: Vad roligt, tack så mycket! :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela