johannalilian

When she was 22 the future looked bright

Publicerad 2012-03-19 12:13:09 i Vardagsgrubbel,

19 mars. Min födelsedag, vilket ju är helt galet. Jag kan väl ändå inte vara 22 redan?? Men jo, för 22 år sedan låg mamma på Karolinska och hade ont i magen. Då var det soligt och varmt har jag fått berättat för mig, idag är det värsta snöstormen. Men det gör inte mig så mycket, planerar ändå inte att gå ut! Eftersom det är måndag och alla här hemma är på jobbet så firade vi mig lite igår. Först åt jag lunch med ett stort gäng av mina vänner, följt av tefika. Sedan var vi på en musikal som en kille i kyrkan har satt upp, och efter det blev det ett halvspontant släktkalas hemma hos oss med chokladkaka och paketöppning. Inte alls dumt sätt att fira sin födelsedag på! Idag har jag firat lite med att ligga kvar extra länge i sängen, äta lite av gårdagens chokladkaka till frukost och sjunga i duschen! Inte heller så dumt faktiskt.



Och appropå födelsedagar och så, så fyller även min vän Erika år idag. Fast bara 21, höhö. Grattis på oss Smurf-Rikis!

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2012-03-19 18:36:01

Åh finaste Johanna, stort stort GRATTIS på din födelsedag. Du är en sån himla BRA tjej! och nu ses vi ganska snart, längtar :)

puss <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela