johannalilian

peonies

Publicerad 2012-11-15 21:02:43 i Illustrationer,

Jag minns inte om jag har nämnt det förut, men förutom skolarbete och sånt så håller jag för tillfället på med att hjälpa min vän Elsa med en bloggheader. Hennes stil är väldigt mycket 50-talslockar och vintage, så det har varit sjukt roligt att jobba med. Det har tagit lite tid eftersom jag tappade min dator mitt i alltihopa, men nu tror jag faktiskt att jag snart är klar. Resultatet får ni inte se riktigt än, men jag tänkte bjuda på en liten del av den i alla fall. Dessa pioner finns nämligen med i headern som en liten detalj, men jag tyckte de blev så fina så de fick bli en egen illustraion också! Har förresten märkt att jag gillar det här med fyndiga, lite småtöntiga texter i mina illustrationer....hehe.
 

Kommentarer

Postat av: Elsa Maria

Publicerad 2012-11-16 00:34:31

Såå sött! Det blev perfekt med pionerna!

Svar: Tack Elsa! Sååå glad att du gillade den :D
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela