johannalilian

Birds

Publicerad 2012-10-26 17:39:00 i Grafisk design,

Idag, kära vänner, har jag nästan inte gjort någonting känns det som. Har inte haft några föreläsningar idag, så jag passade på att ta en lång sovmorgon och fixa lite med nya datorn. Började nästan på en gång med det jag höll på med när förra datorn försvann, så nu är jag ikapp igen! Vad det är ska jag berätta lite senare, men jag kan avslöja att jag suttit i Photoshop rätt mycket. Sen blev det lite Illustrator också, när jag satt och skissade lite fåglar och blev lite inspirerad att ta det ett steg till. Försökte mig på ett mönster men det blev väl sådär haha. Men färgerna och fåglarna gillar jag! Får öva på detta.



Kommentarer

Postat av: Ylva

Publicerad 2012-10-27 16:32:52

Där andra ser fåglar ser jag ett påslakanset! Jag hade lätt köpt det. :)

Svar: Hihi, så sa min mamma också! Får kolla upp om det går att fixa tror jag ;)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-10-28 21:03:31

Åh vilka fina :) du är ju grymt duktig tjejen :) väldigt fint :)

Svar: tack alexandra, vad glad jag blir! :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela