johannalilian

Gör om, gör rätt

Publicerad 2012-10-25 23:51:00 i Vardagsgrubbel,

Det finns tillfällen då jag önskar att jag vore som Lisbeth Salander. Okej, hade jag varit som henne hade jag aldrig hamnat i den här situationen, men om vi bortser från det. För exakt två veckor sedan glömde jag nämligen min laptop på bussen (hade Salander aldrig gjort), där den sedan blev stulen såklart. Hade jag varit som Salander nu så hade jag fått tillbaka min dator med bilder och allt. Men, jag har istället blivit tvungen att köpa en ny. Utan bilder. Eftersom jag inte gjort någon säkerhetskopia....inte så Salander-ish det heller faktiskt. Såatte, hej jag är världens klantigaste tjej och nu ska jag börja om från början! Hursomhelst, därav bloggfrånvaron. Men kommer förhoppningsvis tillbaka på banan igen snart. Tills dess, as usual: instagram.
 

 

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-10-26 14:30:07

Meen.. man lär sig av sina misstag :) och det kommer något gott ur allt.. jag har fått min dator kraschad 3 gånger, det är därför jag säkerhetskopierar :) Fjärde gången jag blev av med dem var när Andreas satt vid min dator och "fixade", numera har vi varsin dator och det problemet är också löst :) hehe..

Svar: ja precis, och nu har jag ju en extern hårddisk jag kan lägga allt på ifall nåt skulle gå galet :) haha "fixade"! så himla typiskt :P
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela