johannalilian

Back on track

Publicerad 2012-09-08 18:19:00 i Fotografier,

Hej jag lever! Efter två veckors inspark (då jag inte hunnit något annat än att vara fadder åt de nya nollorna), så är livet nästan som vanligt igen. Åkte givetvis på en trevlig förkylning under insparken, och jag är fortfarande lite risig, men är snart back on track känner jag. Barnvänliga bilder och från dessa galna veckor kommer nog upp när jag orkar...nu tänkte jag däremot dela med mig av en bild som jag tog alldeles precis nyss. Vi är några i skolan som har startat en fotoklub där vi fotar efter teman och sedan får feedback på, bara för att inspireras och utvecklas i vårt fotande. Och detta är helt enkelt mitt bidrag till veckans tema, vatten. Enligt mig själv så blev resultatet sådär, så nästa gång ska jag nog inte vara ute i sista minuten, hej och hå. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela