johannalilian

examensarbetet

Publicerad 2013-02-12 18:21:01 i Vardagsgrubbel,

Åh, tröttheten som är min ständiga kompis just nu alltså, orkar inte med den. Plugget fortsätter, och nu är det examensarbetet som vi ska försöka få nån ordning på. På torsdag ska en del av rapporten in så just nu sitter vi i DG-labbet om dagarna och försöker vara effektiva. Går sådär när man ju måste hinna med fikapaus, ritpaus, lunchpaus, och ytterligare en fikapaus.
 
Och angående den där cliffhangern (som jag tror de flesta som överhuvudtaget läser denna blogg redan vet i ju för sig) - jag ska visst lämna min fina, stora lägenhet i Huskvarna för en fin, men lite mindre lägenhet i Jönköping. Det ni!

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-02-12 20:49:16

Och vi ska också flytta.. till en mindre vi med.. :)

Svar: juste! när flyttar ni??
Johanna Lidbrandt

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-02-12 22:27:44

om 6 veckor, panik typ! Haha.. när flyttar du?
Förresten, blir du kvar i stan över sommaren? Hoppas på ett ja :)

Svar: okej, ja det är ungefär som jag också då :D åh ja det blir jag!!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-02-13 14:14:39

Hehe okej, flyttpanik tillsammans då :) Hatar att vi ska "banta" ner oss från 83 till 64 kvm dock, kommer bli tufft :P *rensa, sälja, slänga*

Svar: Ja exakt! :) Ja jag bantar ju ner mig från 40 till 31...så vi får banta tillsammans också haha :P
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela