johannalilian

minisemlor

Publicerad 2013-02-18 19:12:05 i Vardagsgrubbel,

Förutom en tur fram och tillbaka har jag inte varit ute någonting idag, eftersom vädret har varit riktigt sunkigt, speciellt nu på eftermiddagen. Jag hade ju tänkt att vara effektiv och sitta med skolarbete, men jag fick ryck och började baka minisemlor. Så himla onödigt, men så himla gott. Fast jag tror att jag och mamma delar någon slags otur-med-bakning-gen eller nåt, för plåt nummer två råkade jag visst bänna lite...haha. Anyways, nu ska jag försöka ta tag i lite skolarbete innan jag ska på skypedejt med Elsa!
 
 
Receptet är helt och hållet härifrån.

Kommentarer

Postat av: nedy

Publicerad 2013-02-20 10:49:18

Fina :) ser jättegoda ut!
Tror inte ni har mer otur än jag när det gäller matlagning o bak... Vem kan slå att koka potatis fel 3 ggr i rad o ändå inte fatta vad felet är?? haha ;)

Svar: Haha, ja det har jag i ju för sig aldrig gjort ;) men det är svårare än vad man kan tro!
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela