johannalilian

frukost

Publicerad 2013-01-15 11:49:47 i Vardagsgrubbel,

Sådär, nu är jag tillbaka i Jönkan. Kom i lördags kväll och har redan kommit tillbaka till vardagen lite. Imorgon har vi vår första föreläsning för terminen, och idag ska vi nog träffas ett gäng för att chilla och ha det gött innan skolan börjar. Egentligen borde jag visserligen börja plugga till en omtenta som jag har i början på februari, men jag har liksom fastnat i ett litet projekt som är lite roligare. Kan inte visa vad det är för det är typ hemligt, men såhär såg min frukost ut i morse i alla fall, haha..
 

 

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2013-01-19 16:40:52

Vad mysig din bild såg ut :) hehe..

Svar: ja det var mysigt också :D
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela