johannalilian

svartvittgrått

Publicerad 2013-01-22 10:15:00 i Inspiration,

Oj tänkte döpa inälgget till långfrukost, men insåg att det skulle kännas väldigt fantasilöst så vi skiter i det. Men fantasilöst eller inte, långfrukost är precis vad jag har unnat mig. Bara sitta och dricka kaffet, lyssna på morgonpasset och scrolla på Pinterest. Precis vad man kan behöva ibland. Fast nu måste jag röra lite på mig för snart pyser jag till skolan och ska försöka få till en photoshoot med Anna och Erika. Lär bli kul om jag känner oss rätt.
 
 
Detta är lite av det senaste jag pinnat. Lite svartvittgrått i en fin blandning. Peppiga ord och vackra människor. Och den här chihuahuan alltså, vill bara ta tag i den och gosa näsan i nacken på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela